سفارش تبلیغ
صبا ویژن























دو همدل

به خدا دست خودم نیست اگر می رنجم

اگر شادی زیبای تو رابه غم غربت چشمان خودم میبندم

تو نمی دانی چقدر با همه ی عاشقی ام محزونم

و به یاد همه ی خاطرهات مثل یک شبنم افتاده به خاک مغمونم

من صبورم اما...

بی دلیل از قفس کهنه ی شب می ترسم

بی دلیل از همه تیرگی تلخ غروب و چراغی که تو را از شب متروک دلم دور کند میترسم

من صبورم اما...

این بغض گران صبر نمی داند چیست!!!!


نوشته شده در جمعه 91/2/8ساعت 11:15 عصر توسط سمیرا وآرش نظرات ( ) | |


آخرین مطالب
» تاوان........
مدارا
نغمه
باغ پژمرده
دل تنگت نیستم اما......
خدا حافظ
آرش جان......
بی تو......
سادگی....
من صبورم اما....
سمیرای عزیزم.....
تقدیم به سمیرای عزیزتر ازجانم
تقدیم به آرش عزیزم.....
من باشم و تو باشی.......
ماه من.......
[همه عناوین(18)]

Design By : RoozGozar.com

کد موسیقی برای وبلاگ