سفارش تبلیغ
صبا ویژن























دو همدل

     از اینکه همیشه برایت سادگی کرده ام 


و تو هنوز به من شک داری .. که دوستت دارم یا نه    


    احساس خوبی ندارم


اصلا معنی دوست داشتن را میدانی؟؟؟     


       مهم نیست !


      من به سادگی هایم ادامه میدهم  


     تو به شک هایت...  


                میدانم روزی میرسد که هر دو به باورهایمان می رسیم..


     شاید" تلخی های دوست داشتن "را همان روز بفهمی! 


نوشته شده در جمعه 91/2/8ساعت 11:18 عصر توسط سمیرا وآرش نظرات ( ) | |


آخرین مطالب
» تاوان........
مدارا
نغمه
باغ پژمرده
دل تنگت نیستم اما......
خدا حافظ
آرش جان......
بی تو......
سادگی....
من صبورم اما....
سمیرای عزیزم.....
تقدیم به سمیرای عزیزتر ازجانم
تقدیم به آرش عزیزم.....
من باشم و تو باشی.......
ماه من.......
[همه عناوین(18)]

Design By : RoozGozar.com

کد موسیقی برای وبلاگ