سفارش تبلیغ
صبا ویژن























دو همدل

 من باشم وتو باشی وباران ،چه دیدنی ست

 


بی چتر،حس پرسه زدنها نگفتنی ست



پاییز با تو فصل دل انگیز بوسه هاست



با تو صدای بارش باران شنیدنی ست



خیسم شبیه قطره های باران،شبیه تو



تصویر خیس قطره ی باران کشیدنی ست



این جاده باتو تا همه جا مزه می دهد



این راه نا کجای من وتو رسیدنی ست؟!



باران ببار...بهتر از این نمی شود


من باشم وتو باشی وباران، چه دیدنی ست

 


 


نوشته شده در پنج شنبه 90/11/27ساعت 2:8 صبح توسط سمیرا وآرش نظرات ( ) | |


آخرین مطالب
» تاوان........
مدارا
نغمه
باغ پژمرده
دل تنگت نیستم اما......
خدا حافظ
آرش جان......
بی تو......
سادگی....
من صبورم اما....
سمیرای عزیزم.....
تقدیم به سمیرای عزیزتر ازجانم
تقدیم به آرش عزیزم.....
من باشم و تو باشی.......
ماه من.......
[همه عناوین(18)]

Design By : RoozGozar.com

کد موسیقی برای وبلاگ